Klachten
Mocht je niet tevreden zijn over de aankoop, onze service of dienstverlening, neem dan gerust contact met ons op. Met jouw klacht, vraag of opmerking kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Ik heb een klacht over een bestelling, levering of een product. Wat moet ik doen?
Meld dit door naar de contactpagina te gaan en het contactformulier (Heb je een vraag?) in te vullen. Vermeld het ordernummer en geef aan welk(e) product(en) het betreft. Geef bovendien een duidelijke omschrijving wat de klacht betreft.
Door de onderstaande contactgegevens te gebruiken kan een klacht ook gemeld worden.
Adresgegevens:
Glaswebwinkel.be
Wilmersdorf 29
7327 AD APELDOORN
KvK: 54117569
BTW: NL193381060B01
E-mail:
info@glaswebwinkel.be
Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?
Binnen een werkdag na ontvangst wordt je klacht in behandeling genomen en ontvang je een reactie.
Garantie Webshop Keurmerk
Ons streven is 100% klanttevredenheid en wij zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om je tevreden te stellen. Mede daarom is Glaswebwinkel.be aangesloten bij stichting Webshop Keurmerk. Mocht het namelijk gebeuren dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing of afhandeling, richt je dan tot stichting Webshop Keurmerk: